Koningsdag 2019

Koningsdag 2019, wát een succes was het! Gisteravond begonnen we al met Koop Drost in De Rank. Lachen, gieren, brullen; het was een ontzettend gezellige avond.

Vanochtend gingen we verder met het programma. Het kindertheater was ontzettend leuk, Ari C heeft er een knalfeest van gemaakt.

De Vrijmarkt vanmiddag was tussendoor ook een groot succes. De sporthal leende zich uitstekend voor de markt. Na afloop kon er speelgoed gedoneerd worden voor de Kledingbank Beilen. Hier is gretig gebruik van gemaakt waarvoor onze enorme dank!

De survival startte om 10.00 uur en was wederom een groot succes. Maar liefst 35 groepen starten én finishten. Het was nat, vies, modderig en soms koud maar wat een plezier hebben we gehad!

Team De Knallers knalde keihard over het parcours heen en finishte als snelste na 38 minuten!
Op dit punt moet de Oranjevereniging even een kleine rectificatie plaatsen. Tijdens de prijsuitreiking werd verteld dat er één groep de Wisselbeker heeft gewonnen. Er blijkt echter nóg een groep precies dezelfde tijd van 38 minuten te hebben. Team DIKKE SURVIVAL SAUS was namelijk net zo snel! Sturen jullie ons een berichtje?

Alle foto’s worden geplaatst op onze Facebookpagina en op de site. Het totale overzicht met tijden vind je ook bij de foto’s! Ze zijn gesorteerd op startvolgorde.

Wij hebben ontzettend veel plezier gehad en willen alle vrijwilligers en sponsoren die ons geholpen hebben enorm bedanken. Vrijwilligers, zonder jullie was het niet zó gelukt. Sponsoren, dankzij jullie materialen konden we supergave hindernissen bouwen.

We hopen dat jullie volgend jaar allemaal net zo fanatiek mee doen! Bedankt!

Onze sponsoren: Boels Rental, Sportcafe Radix Feestartikelen, Moves4U, Melkveebedrijf Hatzmann, Meijering Recycling, Mesken BV, Bouw- en Montagebedrijf BSM, Aann. Bedr. Gebr. Blomberg v.o.f., Van Aken Hekwerk B.V. & LO&Sportgroep JWF Assen Bedankt!

Tag jezelf in de foto’s op onze Facebookpagina en houd Facebook in de gaten voor de aftermovie!