Lid worden van de Oranjevereniging of uw lidmaatschap opzeggen?

De Oranjevereniging Smilde is een actieve vereniging en bestaat inmiddels al 80 jaar. Als doelstelling heeft de vereniging om jaarlijks het feest rondom Koningsdag te organiseren. Daarnaast organiseren we andere activiteiten waar iedereen uit Smilde e.o. aan mee kan doen.

Al deze activiteiten kunnen wij alleen blijven organiseren met uw steun, word daarom lid van de Oranjevereniging voor slechts € 6,- p/jaar!

Het voordeel: Leden en hun gezinsleden hebben gratis, of met korting, toegang tot al onze  activiteiten. Komt u bijvoorbeeld met z’n vieren of naar meerdere van onze activiteiten dan heeft u het lidmaatschap er al uit! Daarnaast kunt u uw stem laten gelden tijdens de jaarlijkse ledenvergadering.

Lid worden kan door je naam, straat, huisnummer, telefoonnummer en rekeningnummer te sturen naar: oranjeverenigingsmilde@outlook.com  t.a.v. Lid worden. Tijdens onze activiteiten is het ook mogelijk om lid te worden.

Wilt u uw lidmaatschap opzeggen? Let dan op dat u de opzegging doet tussen tussen 1 januari en 1 mei! Zegt u uw lidmaatschap op na 1 mei, dan betaalt u nog voor het gehele jaar  contributie. Opzeggen kan door een email te sturen met daarin uw naam, straat en huisnummer naar oranjeverenigingsmilde@outlook.com t.a.v. Lidmaatschap opzeggen.